29 Haziran 2009 Pazartesi

Hafta sonum nasıldı?



Bu hafta sonu benim için oldukça hareketliydi,dinlenmek bilmeden çalıştım ,çalışırken de eğlendim.Herzaman ki gibi.:) Mariachi shot the house partiler .:) Bu hafta 4 tane parti de çalıştım ilki Çarşamba günüydü diğer üçü ise Cuma,Cumartesi ve Pazar . Sabah staj akşam partiler biraz yorucu da olsa işimi seviyorum ,eğlenirken para kazanmak daha keyifli:)
Partileri anlatayım biraz ,zaten hafta sonuyla ilgili anlatıcak başka bişeyim yok.:)Cuma günkü parti bir ajansın yeni ofislerinin kutlamsıydı.Ajansın sahipleri aslında partiyle çalışanlarına sürpriz yaptılar ,inanılmaz hoşuma gitti ben bile heycanlandım..:)Dün den bu güne şeklinde bir sunum hazırlamışlardı eski fotoğraflarla nasıl 10 sene de büyüdüklerini anlattılar ve sunumun sonunda parti yaptığımız yerin yeni ofisleri olduğu açıkladılar ,insanlar sadece parti yapmak için tutuklarını düşündükleri mekanın bir anda yeni ofisleri olduğunu öğrendiklerinde baya sevindiler .Gerçekten hoş bir şey yapmışlardı.
Cumartesi günü ise Bahçeşehir de bir parti vardı.Açıkçası Anadolu yakasında oturduğum için yol konusunda biraz zorlandım.Bir de insan ukala olup herşeyi kendinin iyi bildiğini sanınca başına böyle şeylerin gelmesi aslında oldukça doğal.Taksim' den expres otobüs varken ukalalık edip Bakırköy den Bahçeşehire en çok dolanarak giden otobüse binince (146)yol bana baya işkence gibi geldi.Bir de bu sıcakta.Neyse bu da bana ders oldu ,umarım bunu unutmam.:)Ama değdi inanılmaz güzel bir partiydi,zaten parti bahçedeydi açık hava partileri daha çok seviyorum ,havadar havadar.:)
Pazar günkü parti ise taksimdeydi ,pazar günü biraz kendime de vakit ayırayım dedim.Evden erken çıkıp Taksim de kendi kendime dolaştım, alışveriş yaptım ,yeni ciciler aldım.:)Tam Terkos çıkmazının oralardayken birden deli gibi yağmur bastırdı ben de biraz ordaki tentelerin altında bekledikten sonra işe geç kalmamak adına kendimi feda edip yağmurun altında başladım koşturmaya,tabi hesaba katmadığım bir şey vardı herzamanki gibi:)Üstümde beyaz askılı ,altımda ipek şalvar ,hırkayla beyaz krizine ne kadar mani olduysamda şalvar konusunda hiçbir şey yapamadım .Bütün şalvar zaten incecik olduğu gibi üstüme yapıştı bir anda çıplak kaldım .Yapıcak bir şey yok sadece daha hızlı koşmaya başladım:))Evet bu da bana ders olmalı.Ama yetiştim sonuç olarak.Ve beni güzel bir sürpriz bekliyordu.Bir baktımki partiyi kazanan kişi benim bir arkadaşımın mekanını kullanmak istemiş. Bayadır da görüşemiyorduk:).Güzel oldu. Onlar da beni görünce şaşırdılar.Beraber eğlene eğlene çalıştık.Yorucu olduğu kadar keyifli de bir hafta sonuydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder