18 Haziran 2009 Perşembe


Kanlıca’nın Yoğurdu Bir Başka…

Dün akşam işten çıktıktan sonra tek derdim eve gidip uzanmaktı aslında .Metrobüsten indim yolda yürüken bir arkadaşım aradı “nerdesin?” diye sordu ,ne kadar yorgunum olduğumu sölesem de pek dinleyen yoktu sanırım “eve git dinlen yarım saat sonra seni alıcaz”dedi.Gerçi “Kanlıca’ya yoğurt yemeğe gidiyoruz” dediğinde banada cazip geldi.:)

En son Kanlıca’ya yoğurt yemeğe gittiğimde baya küçüktüm aslında unutmuşum nasıl keyifli olduğunu.kıyıdaki çay bahçelerinden birine oturduk.Hafif rüzgar esiyordu ama üşütücek bir hava yoktu ,tam yaz akşamı havası, bayılırım:).Unutmuşum Kanlıca’nın yoğurdunun ne kadar nefis olduğunu, hatırlıyor olsaydım sanırım daha sık giderdim:).Hafta içi olmasına rağmen aslında oldukça kalabalıktı ama rahatsız edici değildi , yine de hafta sonu gitmeyi pek tercih etmemek lazım .Her şey bir yana çok keyif aldım:) ,herkese haftaiçi fırsat buldukça gitmesini tavsiye ederim özellikle Anadolu yakasında oturanlara, yorugunda olsanız inanım bütün yorgunluğunuzu alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder