22 Haziran 2009 Pazartesi

Efes One Love 'da hafta sonu...

Bu hafta sonumu Efes One Love'da geçirdim yaz geldi ve festivaller başladı .Özellikle yazın çoğunu İstanbulda geçirenler için hafta sonunu geçirmek için güzel bir seçenek oluyor...:)Festivalde inanılmaz eğlendim,deli gibi dans ettim hala yorgunluğu devam ediyor,olsun değerdi.
Dans etmeye ilk olarak arkadaşlarımla Mariachi evinde başladık .Kendimi evimde gibi hissettim...:)Tek fark bu sefer bu sefer ben çalışmıyordum.Eve dans oyunu kurmuşlardı deli gibi dans ettim .gerçi benim yaptığım şey her neyse pek dansa benzemedi:) zaten pek başarılı olamadımda...:)Olsun eğlendim...:)
Akşam dokuz civarı Röyksopp sahneye çıktı beklediğim konser :)Festivalin tek kötü yanı eğlence erken bitti tadı damağımızda kaldı .Sabaha kadar eğlenceye noldu...:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder