15 Haziran 2009 Pazartesi

Kurtköyden, arkadaşlarla sebzeli krep'e uzanan hafta sonu


Slm
Cuma gecesi yine bir Mariachi partisi bu sefer biraz uzun sürdü ama …J Parti Kurtköyde bir villada havuz başındaydı gelenler inananılmaz eğlendi sanırım çalıştığım en eğelnceli partilerden biriydi gerçi en sevdiğim yeri mutfaktı ev sahibinin annesi gelen davetliler için yemek hazrılıyordu tabi bende fırsat buldukça mutfağa kaçtım..:)
Cuma gecesi partinin geç bitmesinin benim için tek kötü yanı Cumartesi günün erken kalkmak zorunda olmamdı.Cumartesi akşamı çok sevdiğim 7-8 arkadaşımı evimde yemeğe davet ettim ve malum evimde oldukça fazla hayvan var ve işi, temizliğide oldukça fazla sabah erken kalkıp sanırım bütün gün temizlik yaptım bu kadar marifetli oldumu ben bile bilmezdim Jinsanlar saat 7-7.30 gibi yemeğe geliceklerdi , saat akşamüstü 4.30 oldu ve ben anca mutfağa girdim kendimi biran yemekteyiz programında gibi hissettim misafirlerin gelmesine 3 saat vardı ve ben yemekleri yapmaya başladım inanılmaz yoruldum ama sofram resim gibiydi…J
Tabi bütün yorguluğa rağmen inanılmaz keyifli bir akşamdı haftasonu sevdiğin insanlarla zaman geçirmek muhabbet etmek insanın bütün yorgunluğunu alıyor sanırım…J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder