6 Ağustos 2009 Perşembe

SUNDAY SKY FESTİVALİNE GİDENLER PARMAK KALDIRSIN...!






Cumartesi-Pazar günü sanırım ilk defa gerçekleşen bir organizasyon da bulundum.Arkadaşlarım Mariachi standın da çalışıyolardı aslında daha çok onlar vesile oldu iyi de etmişler.
Bütün gün boyunca Mariachi Shot The House standının önünde ki yastıklar da yattım sanırım.:)Hava sıcak ta olsa gölgelik alanlar bulunuyodu arkadaşlar da Mariachi bardağımı boş bırakmadılar sağolsunlar.:) Keyif yaptım anlayacağınız bütün haftasonu.
İlk gün yağmur nedeniyle konser zaten geç başladı.Ben de yağmurdan kaçıp Mariachi standında ki Wii’nin dans oyununu çalışan arkadaşlarla beraber oynadık pek beceremedim yine daha önce de denemiştim ama hep birlikte oynayınca işi kıvırdık.:)
Güzel bir haftasonu oldu çimler de uzanmak özellikle çok keyifliydi bu festivali sevdim sakin bir festival olmasına rağmen güzel bir organizasyon du oldukça keyif aldım.:)

1 yorum:

  1. uf çok sıcaktı ama ya.. ben take away istanbul'un başındaydım 2 gün boyunca. turuncu mobil fanımla gezdim görmüşsündür belki :D ama güzel bi etkinlikti bence de, küçük çapta ama yeterliydi

    YanıtlaSil