17 Ağustos 2009 Pazartesi

Birini daha kaybettik.:) Kaç kişi kaldık ?


Geçtiğimiz Cumartesi iki arkadaşımı evlendirdik. Bu konular da ne kadar tecrübesiz olduğumu bir kez daha anlamış oldum ben de. Zaten Cuma günü bir arkadaşımla beraber çılgınlar gibi alışveriş yaptık ,biraz bahane de oldu düğün.:) Yeni cicilerim çok içime sindi.
Cumartesi saat 18.00 de nikah kıyıldı sonrasında seromoniler, daha sonra da ordan teknede ki düğüne geçtik. Hava biraz rüzgarlı olduğu için oldukça sallandık ,biraz da üşüdük. Ama çok güzeldi. Tekne de ki düğün saat 24.00 civarı bitti ,yedik içtik eğlendik ama bize yetmedi .Daha sonra gelin , damat ,kardeşleri,kuzenleri ve birkaç arkadaşımızla birlikte Taksim’e geçtik. Hepimiz şıkır şıkır bir de gelin damat .:) Önce bir yerde karaoke yaptık sonra da soluğu, o halde tantunicide aldık.:)
Çok güzel bir çifte yakışan güzel bir düğün oldu. Bir ara bekar hatunlar olarak gelin buketi yakalamaya bile çalıştık.:) Bana yaklaşmadı bile o ayrı.:) Ama arada böyle şeyleri tecrübe etmem de gerekiyomuş .En son düğüne gittiğimde ortaokuldaydım ,yolyordam nedir hiç bilmediğimi farkettim.Artık yaş da geldi benim için değil ama arkadaşlarım evleniyorlar ard arda.:)
Evlilik bana uzak şimdi ama böyle genç ,güzel çifteler gördüğüm zaman biraz özenmiyorum dersem yalan olur. Bir de küçük çocuklar görünce kıpır kıpır oluyor içim sanırım buna da annelik iç güdüleri deniyor :) .Neyse şimdilik benim için erken zaten ,arkadaşları evlendirmek şimdi daha keyifli.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder