11 Ağustos 2009 Salı

İyi ki doğdu Mariachi sponsor oldu...:)


Cuma günü çok sevdiğim arkadaşlarımdan birinin doğumgünü vardı .Aynı zaman da iş arkadaşımda olur kendisi. .Doğumgününü kutlamak için Facebook’tan Mariachi Shot The House uygulamasını ekledi ve arkadaşlarına gönderdi. Kazandı..:) Nasıl hırs yaptıysa.:)
Saat 19.00-22.00 arası açılışı yaptık.Bedava birayla başlamak herkese iyi geldi tabi.:) Daha sonra da Taksim de eğlenceye devam ettik. Kalabalık gezindiğimiz için gidebileceğimiz mekan bulmak biraz zor oldu aslında 2-3 saat daha eğelendikten sonra hızlı başlayan gece biraz erken de olsa sona erdi.
Sabah kalktığım zaman biraz boğazım ağrıyordu. Tabi ki biraz boğaz ağrısı benim ev de dinlenmem için pek bir neden olamıyor.:) Cumartesi günü akşamüstü çıktım dolandım alışveriş yaptım ve eve gelip film izledim.Pazar günü de arkadaşın evine gittim öğleden sonra canımız tatlı istediği için çıktık hava rüzgarlıydı, tabi hafif kırıklığımın üstüne bu bana pek yaramadı.:(
O gün eve zor döndüm ve iki gün yatmak zorunda kaldım işe de gidemedim.Bütün gün yatmak dünya nın en zor işi sanırım hiç bu kadar sıkıldığımı ,bunaldığımı hatırlamıyorum sersem gibi oldum.Artık kendime daha iyi bakıcam…:) Bu gün neyse ki hastalığı atlattım ve işe gelebildim ,hareket edince kendime de geldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder