13 Temmuz 2009 Pazartesi

Yaz aylarının vazgeçilmezi mangal keyfi ve sebze şişlerim...:)


Geçen hafta başı çok yakın bir arkadaşımın doğumgünüydü.Tabi iş güç derken hafta içi özel bir şey yapamadık.Ne yapsak acaba? Bu haftasonu benim de Mariachi shot the house partimin olmamasından istifade,doğumgünü de bahane hadi arkadaşın evinde mangal yapalım dedik.
Her zaman ki gibi hazırlıklara iki gün önceden başladım alış verişimi yaptım bir gün önceden zeytinyağlılarımı hazırladım.Cuma günü de eve gidip hazırlıklarımızı yaptık .Tam mangalı yapmaya başladık uzakta şimşekler çakmaya başladı,Tabi bir anda hızlandık ne kurtarsak kardır.:) Gerçi boşuna telaş etmişiz ,yağmur falan yağmadı ,bizi korkuttuğla kaldı.
Aslında bu mangal hevesi bana nerden geldi bilmiyorum et bile yemiyorum .:)) Bende kendime sebze şiş yaptım şahane oldu.:)Tavsiye ederim hem hafif hem de lezzetli. Mantar,patlıcan,biber,helim peyniri…J İsteye göre tabi ilave olabilir.:) Yemekli ,içkili muhabbetleri her zaman sevmişimdir bir de çok sevdiğim arkadaşlarım olunca .Tabi bir ara artık laf lafı açtı ve arkadaşların hiç bitmeyen askerlik anılarına kadar gitti.:)Çok güzel bir geceydi en kısa zamanda tekrarını umuyorum…:)
Cumartesi günüm de çok güzel arkadaşımla beraber Ice Age 3 e gittik .Çok güldüm …:)Bayılıyorum o sincapla fare arası yaratığa.:) Favorim. O gazla eve gelip tekrardan 1 ve 2 yi de izledik:)
Sıcak yaz günlerinde İstanbul da yapılabilecek en mantıklı şeylerden biri zaten sinemaya gitmek.Pöfür pöfür klimalı.Gerçi bu konuda bir şikayetimde var .Aynı zaman da öğrenciyimde ben ve ilk defa çok saçma bir şey duydum saat 18 den sonraki seanslarda öğrenci indirimi yokmuş nasıl bir mantık bu açıkçası anlayamadım zaten 3d gösterimler oldukça pahalı ,öğrenciye üç kuruş indirim yapıyorlar onuda kaldırmışlar.Öğrenci her zaman öğrencidir,öyle saçma şey olurmu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder