29 Eylül 2009 Salı

Sabah iş akşam okul birde insan boş zamanlarında şaşkın olmasın...:)



Bugün fark ettim ki zor bir yıl beni bekliyor. Bu sene partime işlerin yanında sabahları tam zamanlı bir işe başladım akşam okul boş vakitlerimde yine tanıtım işlerinde partime çalışmaya devam. Açıkçası çalışmaktan hiçbir zaman şikayetçi olmadım zaten şu anki ekonomik şartlarda bunu gerektiyor hele bir de okuyorsan.
Cumartesi sabahları bile o haftaının yorgunluğunun üstüne 6 saat dersim varmış şaka gibi :(. Ama hafta sonlarımın gerisi bana kalıyor. O yüzden her boş anım şuan oldukça kıymetli, ‘zaten bütün hafta koşturdum, boş günlerimde de evde uzanıp televizyon izlemeliyim.’ Diyenlerden hiç değilim dolu dolu geçmesini tercih ederim.
Mesela geçen cumartesi sabah yine ekenden kalktım çıktım köpeğimle bir yürüyüş yaptım evimi toparladım hayvancıklarıma baktım zaten rutin bir spor benim için hayvanların bakımı çok olunca sonra çıktım çok eski bir arkadaşımla buluştum, eski arkadaşlarla görüşmeyi seviyorum çünkü konuşacak çok şeyin oluyor. Birkaç kadeh şarap içtik muhabbet ettik.
Daha sonra taksime arkadaşlarımın yanına gittim, orda ortam bira ve gır gır şamataya döndü tabiî ki.:)
Pazar sabahıda dışarıda güzel bir kahvaltı sonrada şapşallı edip Turkuazoo ya gitmeye kalktık. Meğer daha açılmamış, bende sabah sabah tutturdum arkadaşı yollara döktüm bir de tek bir tabela bile yok dolandık dolandık nerde olduğunu bulamadık.:) Ama arkadaşıma hala henüz açılmamış olduğunu boşuna dolandığımızı söylemedim aramızda baya kriz yaratabilir çünkü ararken bir hayli sinirlendi haklı olarak bu kadar büyük bir yer açıp reklam yapıyorsun bir tane tabela konmaz mı diye.:) hehehehe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder