9 Aralık 2009 Çarşamba

Delinquent Habits konseri, Babylon, Mariachi, tekila ve pajur gözlükler...:)



Geçtiğimiz Cuma günü Babylonda çok keyifli bir gece geçirdim.Delinquent Habits diye bir grup vardı. Aslında orda bulunmam tamamen tesadüftü fakat iyiki öyle bir tesadüf yaşanmış çünkü uzun zamandan sonra çok eğlendim.Grup latin hiphop tarzında müzik yapıyor görüntülere baksanız son derce sert abiler.:)
Benden herkese tavsiye faklı müzik türlerinede açıksanız dinleme imkanı bulursanız kaçırmayın.
Babylon da herzaman ki gibi çok güzeldi geceye Mariachi sponsor olmuştu, zaten bulunma nedenlerimden biride oydu bir kaç akadaşımda hostes olarak orda çalışıyordu. Bu aralar benim pek fazla bu tarz işlere fırsatım olmuyor, baya değişiklikler gödüm gecen gün de karşılaştığım yeni bir ekip vardı mekanın dışında insanlara ilişki durumuna göre renklerde bileklikler veriyorlardı, süpermiş çok eğleniyormuş gibi bir halleri vardı biraz okuldan işten fırsat bulsam gece çalışmayı özlemişim aslında. Renklerin anlamlarını hatta sizinlede paylaşayım kırmızı: evli, sarı: ilişkide, yeşil: bekar, siyah: ilişkiden yeni çıktım biraz depresifim demekmiş...:) Ben de kendime bir yeşil, birde siyah bileklik aldım.:)
Birde promosyon olarak süper panjur gözlükler dağıtıyolardı, çok sevindim çünkü zaten o gözlüklerden arıyordum.
Gecenin bir başka güzel yanıda grup aralada sahneden shot tekila dağıttı yapabilecekleri en güzel kıyak buydu sanırım, bir anda onlara kaşı ayrı bir beğenim oldu.:) Sözün kısası yoğunluktan ara vermek zorunda kaldığım geceleri bir hayli özlemişim...:)

1 yorum: